پروتز چانه بدون جراحی

پروتز چانه بدون جراحی

عمل فرم دهی چانه بدون جراحی، یک راه کار عالی برای کسانی است که می خواهند سایز، شکل یا حالت نیمرخ چانه شان را بی آنکه اجباری به جراحی باشد، اصلاح کنند. چنانچه شما هم می خواهید کوچکی و پژمردگی فرم چانه خود را رفع نمایید یا خط فک محکمتر و برجسته ‌تری داشته باشید، یا برای زاویه سازی فک با پروتز چانه ، پروتز چانه بدون جراحی یک روش فوق العاده برای رسیدن به فرم دلخواه چانه می باشد. در صورتی که فرم چانه شما به گونه ایست که فکر شما را درگیر کرده و به زیبایی شما لطمه وارد کرده است، اصلاح فرم چانه یا حالت نیمرخ آن، در بیشتر مواقع سبب بهتر شدن چهره هر شخص به طور قابل توجهی خواهد شد.

پروتز چانه بدون جراحی با تزریق فیلر

زاویه دار کردن صورت و چانه با تزریق ژل یک متد درمانی جایگزین با جراحی زیبایی چانه می باشد که جهت بهتر شدن ظاهر چانه و بخش پایین صورت به کار گرفته می شود. با حجیم نمودن چانه و خط فک پایین، پوست زیر چانه حالت کشیده ای به خود پیدا می کند و سبب بهتر شدن ظاهر خط گردن نیز می‌گردد. و در مواقعی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که استخوان فک (مندیبل) به موازات بالا رفتن سن اشخاص کوچک‌تر شده باشد و برای این کار می توان از تزریق ژل جهت بزرگ تر کردن و برجسته ‌سازی گونه نیز به کار گرفت.

زمانی که عمل پروتر چانه (تزریق ژل یا چربی) در حال انجام شدن است متخصص مربوطه بایستی  درک خوبی از آناتومی چانه و خصوصیات ظاهری آن داشته باشد که در پی آن بافت‌های نرم و چارچوب اسکلتی زیر چانه به وجود آید. چانه یک عضوی از صورت می باشد که بر ظاهر دیگر عضو های صورت و گردن اثر می گذارد. با افزایش سن، اندازه چانه معمولا رو به کوچک شدن می رود. خوشبختانه، متد درمانی حجیم کردن چانه می‌تواند به برجستگی چانه و برگشت به فرم اول یا حالت بهتر پسند کردن بی آنکه در صورت فرد خللی ایجاد کند و یا باعث غیرنرمال شدن صورت گردد، کمک کند.

هر شخصی که در پی بهتر نمودن ظاهر و سایز چانه خود می باشد می‌تواند یک فرد مناسب برای تزریق فیلر، تزریق ژل و چربی در چانه باشد. افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی پروتز چانه یا استفاده از ایمپلنت ندارند، ولی خواهان آنند که ظاهر خود را تغییر داده و آن را بهتر نمایند گزینه های مناسبی برای استفاده از این روش درمانی می باشند که هزینه کمتری هم نسبت به  جراحی چانه  دارد.

تفاوت بین ژل و بوتاکس در چیست ؟

ژل هایی که برای صورت استفاده می شوند معمولا از ترکیبات ژل رونیک اسید هست یک ماده طبیعی که در بدن وجود دارد و با سیستم های کارخانه ای درست می شود و ریسک انتقال بیماری ها را از بین می برد یعنی به اصطلاح سنتتیک synthetic ) است نه این که از بدن کسی گرفته شده باشد در نتیجه ریسک انتقال بیماری را به همراه ندارد و معمولا بعد از مدتی جذب می شوند بسته به نوعشان و درجات مختلف و در طی زمان های متفاوتی جذب می شوند.

معمولا ژل ها را برای پر کردن بافتی که خالی تر است استفاده می کنیم مثلا برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست یا دادن برجستگی به لب ها یا قسمت های مختلف صورت استفاده می شوند.

بوتاکس یک نوع سم فلج کننده است که از میکروب کلستریدیوم بوتولینوم استخراج می شود. این سم توسط این میکروب تولید می شود و این سم را در غلظت های بسیار پایین تهیه می کنند و برای انقباضات بیش از اندازه عظلات نواحی مختلف بکار می رود. کاربردش در صورت بیشتر جنبه زیبایی دارد و برای برطرف کردن خط اخم ، برطرف کردن خط پیشانی به کار می رود. این سم بعد از یک مدتی اثرش از بین می رود و معمولا بعد از چند ماه نیاز به تکرار وجود دارد.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید