کوچک کننده بینی گوشتی

دستگاه های کوچک کننده بینی!

دکتر سامی مصرف کرم ها و دستگاه های کوچک کننده بینی را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند. در برخی از تبلیغات های ماهواره ای می بینیم که یک سری کرم و دستگاه را به عنوان کوچک کننده بینی گوشتی معرفی می کنندو مدعی هستند با استفاده از آن ها بینی شخص کوچک می شود! به نظر شما آیا این ادعا صحیح است و می تواند جایگزین عمل بینی شود؟

این سوال به دفعات از پزشکان جراح زیبایی بینی پرسیده می شود. خیلی از افراد به علت خاطرات یا حرف های بی اساس دیگران از عمل بینی ترس دارند و در مقابل از فرم بینی خود هم ناراضی هستند و می خواهند بدون عمل جراحی به اصلاح فرم بینی خود بپردازند.

بینی تشکیل شده از یک ساختار سه بعدی که آن را پوست، استخوان و غضروف و مخاط تشکیل می دهد. در صورتی که بخواهیم فرم و اندازه بینی را تغییر دهیم نیاز است کلیه این ساختار را تغییر دهیم تا فرم و اندازه بینی کوچک تر شود. بنابراین با این شرح در می یابیم که مصرف کرم، پماد و یا گیره های فشاره دهنده که با اسامی مختلفی در بازار وجود دارد و به فروش می رسند قطعن نمی تواند روی ساختارهای نام برده تاثیری داشته باشد و تنها با ابزارهای پیشرفته جراحی می توان به ساختار بینی دست پیدا کرد و آن را تغییر داد .

کوچک کننده بینی گوشتی

دستگاه ها، گیره ها، چسب ها و کرم های کوچک کننده بینی در برخی از سایت های اینترنتی برای تبلیغ محصولاتشان اینگونه نوشته اند نظر شما درباره آن ها چیست؟ آیا کرم کوچک کننده بینی واقعیت دارد؟

«اگر بینی گوشتی دارید بهترین گزینه برای زیباتر شدن شما استفاده از کرم کوچک کننده بینی است» بعد نوشتند که «نتیجه چشمگیری را دست کم پس از دو تا چهار ماه پس از استفاده می توانید ببینید. لطفاً پیش از تهیه محصول به گوشتی بودن بینی خود مطمئن شوید»

پاسخ دکتر سامی:

در این خصوص قضاوت را بر عهده عقل و منطق مردم می گذارم. وقتی جراح با چاقو و چکش و تیغه‌های فولادی قادر نیست بینی گوشتی را به همان شکلی که بیمار دوست دارد در آورد، آیا استفاده از یک کرم یا گذاشتن گیره ای که بینی را فشار دهد، می تواند فرم بینی را تغییر دهد؟ قضاوت با شما!.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید