بهترین جراح بینی ترمیمی

بهترین جراح بینی ترمیمی

در جهان امروز جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد، بعضی از افراد به علل گوناگون بعد از جراحی بینی ، می خواهند نسبت به ترمیم بینی پس از جراحی بینی اولیه اقدام نمایند.

جراحی بینی ثانویه یا همان عمل بینی مجدد درحقیقت یک جراحی ترمیمی بینی به شمار می آید که بعد از نخستین رینوپلاستی صورت می گیرد، اغلب هنگامی این جراحی انجام می شود که فرد از جراحی بینی اولیه خود رضایت نداشته باشد و می خواهد مجددا نسبت به رفع نواقص یا رسیدن به فرم دلخواه اقدام نماید.

خوب است مطلع باشید که هزینه عمل جراحی بینی ثانویه نسبت به جراحی بینی اولیه گران تر است، به این دلیل که جراح بینی بایستی تغییرات بیشتری را برای دفعه دوم انجام دهد همچنین لازم است که بازسازی مجدد بر روی بینی صورت گیرد .

علل جراحی ترمیمی بینی

  • بزرگ بودن بینی
  • فاصله غیر نرمال سوراخ های بینی
  • انحراف تیغه بینی
  • مشکلات خشکی بینی و مشکلات تنفسی
  • عدم رضایت شخص از عمل اولیه بینی
  • و…

چه زمانی برای جراحی بینی ثانویه مناسب تر است ؟

برای جراحی ثانویه بینی مناسب ترین زمان ۱ سال بعد از جراحی بینی اولیه می باشد، دلیل این کار بروز نتایج بینی بعد از ۱سال می باشد . بعد از ۱سال جراح می تواند تشخیص دهد که جراحی بینی ثانویه بایستی صورت گیرد یا خیر.

دکتر سامی جراح بینی و چانه ، به مطلوب ترین حالت ممکن جراحی ترمیمی بینی را انجام می دهند ، هر روز تعداد زیادی از افراد به مطب وی رفته و خواهان جراحی ترمیمی از سوی ایشان می باشند.

دکتر سامی بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران  می باشد که با بهره گیری از نوین ترین تکنولوژی های روز دنیا جراحی ترمیمی را انجام می دهند ، وی به نحوی جراحی ترمیمی بینی را انجام می دهند که بیماران علاوه بر برخورداری از نهایت رضایت از جراحی ترمیمی خود ، اذعان می دارند که ای کاش جراحی بینی اولیه را نزد دکتر سامی انجام می دادند.

در زیر فیلمی از عمل ترمیمی بینی که نمونه کار دکتر سامی بر روی بینی ای که قبلا دو بار عمل ناموفق بینی داشته است را مشاهده می کنید.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید