بهترین جراح بینی گوشتی - دکتر سامی | بهترین جراح بینی گوشتی در تهران | جراح بینی گوشتی

بهترین جراح بینی گوشتی – دکتر سامی

به طور کلی یک بینی با پوست ضخیم را بینی گوشتی می نامند. اصولا جراحی بینی های گوشتی پیچیده تر از جراحی بینی های استخوانی می باشد. چون بینی های گوشتی دارای غضروف ضعیف تری هستند و اگر به دست جراح بینی ماهر جراحی شود امکان برگشت پذیری بینی گوشتی به صفرخواهد رسید و بهبود ظاهر آن همیشگی خواهد بود زیرا در روش های جدید جراحی بینی ، غضروف بینی های گوشتی تقویت می شوند. بینی های گوشتی بعد از عمل نیاز به مراقبت های بیشتری دارند و باید حدود ۲ ماه از چسب روی بینی گوشتی استفاده کرد تا موجب جلوگیری از به وجود آمدن پوست ترمیمی در زیر پوست ضخیم شود. به طور کلی بینی های گوشتی با روش جراحی باز بینی عمل می شوند.

تقویت غضروف بینی های گوشتی چگونه انجام می شود؟

تقویت غضروف بینی معمولا توسط گرافت یعنی پیوند غضروف از غضروف هایی که از خود تیغه بینی بیمار بدست می آید صورت می گیرد. در مواقع نادری که غضروف نداشته باشند یا بینی ترمیمی باشد آن گرافت یا پیوند غضروفی از دنده یا غضروف گوش بدست می آید.

عمل بینی های گوشتی

در بعضی مواقع عمل بینی گوشتی می تواند ساده تر از عمل بینی استخوانی باشد برای این منظور باید فهمید ایرادی که باعث شده نوک بینی پهن یا بزرگ دیده شود چیست؟

آیا ایراد از غضروف بینی می باشد یا پوست بینی. اگر غضروف بینی زیادی کوچک باشد پوست بینی بد وا می ایستد و پوست گوشتی به خودش می گیرد چنانچه ایراد در این قسمت باشد جراح به راحتی حتی راحت تر از بینی استخوانی می تواند بینی را عمل کند و نتیجه خوبی به بینی بدهد.

اگر پوست بینی بزرگ و کلفت باشد هم راه هایی برای جراحی زیبایی دارد. ممکن است نوک بینی باعث بزرگی بینی و گوشتی شدن بینی نشده باشد بلکه پره های بینی باعث آن باشد مثل بینی هایی که آفریقایی ها دارند که سوراخ بینی بزرگی دارند. در این موارد باید سعی کنید تا یک جراح زیبایی بینی خوب را انتخاب کنید تخصص دکتر سامی در جراحی بینی هایی است که کمتر جراحی قادر به انجام آن می باشد از جمله بینی های گوشتی با این خصوصیاتی که اخیرا توضیح دادیم.

انتخاب جراح بینی متخصص و با تجربه از اولین اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی می باشد که در نتیجه عمل بسیار تاثیرگذار است. برای جلوگیری از بروز عوارض و مشکلات تنفسی یا انسداد مجاری بینی انتخاب جراح بینی باتجربه و ماهر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

بهترین جراح بینی گوشتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان طور که می دانید جراحی بینی های گوشتی در بیشتر موارد پیچیده تر از دیگر انواع بینی ها می باشد در نتیجه باید جراح حاذق را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید. بهترین جراح بینی های گوشتی اگر معیارهای زیر را داشته باشد می تواند کمک کننده باشد هر چند همه موارد محدود به ویژگی های زیر نیست :

  • داشتن تبحر در ایجاد تناسب بین بینی و سایر اجزای صورت
  • داشتن تخصص مربوطه
  • تشخیص معیارهای زیبایی
  • داشتن سابقه کاری طولانی مدت حداقل ۱۰ سال جراحی بینی انجام داده باشد.

نمونه کار دکتر سامی برای عمل بینی گوشتی ( بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران )

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید