مراحل عمل بینی | مراحل جراحی بینی - دکتر سامی

افرادی که می خواهند عمل بینی انجام دهند قبل از عمل بینی می خواهند در مورد مراحل آن اطلاعات لازم را کسب کنند تا بتوانند عمل موفقی داشته باشند. آشنایی با مراحل عمل بینی می تواند به طور قابل ملاحظه ای آگاهی شما را در راستای عمل بینی افزایش دهد. این نوع جراحی زیبایی که به دلایل مختلفی می تواند انجام شود تاثیر بسزایی در زیبایی دارد در نتیجه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. تمامی بیمارانی که می خواهند عمل بینی انجام دهند باید مراحل عمل بینی را از ابتدا تا انتها طی کنند تا بتوانند زیبایی خود را افزایش دهند.
دکتر سامی بهترین جراح بینی طبیعی آماده ارائه خدمات در زمینه عمل بینی است.

مراحل قبل از عمل بینی

قبل از عمل بینی ، انتخاب جراح بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در درجه اول سعی کنید جراح مورد اعتمادی را انتخاب کنید تا بتوانید مراحل عمل را با راحتی و آرامش سپری کنید. پس از این که جراح خود را انتخاب کردید جراح راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مراحل عمل بینی را پشت سر قرار دهید. شما باید یک سری آزمایش را انجام دهید و پس از آن برای جراحی بینی وقت دهی شوید.

مراحل جراحی بینی | مراحل انجام جراحی بینی و نکات روز عمل | مراحل قبل از عمل بینی

جراحی بینی مرحله به مرحله

آمادگی برای مراحل عمل بینی

جهت آمادگی برای مراحل عمل بینی جراح شما یک سری دستورات را به شما تجویز می کند تا بتوانید در روز جراحی شرایط مناسبی داشته باشید. شما نیز بهتر است به توصیه های جراح خود دقت کنید . معمولا در شب جراحی توصیه می شود غذای سنگین نخورید و از ۱۲ شب به بعد چیزی نخورید تا بتوانید جراحی بینی را پشت سر قرار دهید. آمادگی برای مراحل عمل بینی عبارت است از :

  • آگاه سازی جراح از ویژگی های خود
  • عمل به توصیه های جراح
  • انجام اقدامات قبل از جراحی
آمادگی برای مراحل عمل بینی

معرفی صفر تا صد مراحل عمل بینی

مراحل عمل بینی در اتاق عمل

با توجه به نوع بیهوشی شما ، عمل بینی با جراحی آغاز می شود. دکتر سامی سعی براین دارد تا جراحی بینی را با دقت و مهارت بالایی انجام دهد تا سالم ترین و بهترین نتیجه را برای شما فراهم کند. پس از بیهوشی جراحی با ایجاد برش روی بینی آغاز می شود و جراح تغییرات لازم را روی بینی ایجاد می کند. با توجه به نوع پوست بینی شما و تشخیص گوشتی و یا استخوانی بودن بینی جراح ممکن است از تکنیک های مختلفی در جراحی بینی استفاده کنند. پس از ایجاد تغییرات و شکل دادن به بینی ، بینی بخیه زده می شود.

به طور خلاصه مراحل عمل بینی در اتاق عمل به صورت زیر است :

بیهوشی –> ایجاد برش بر روی بینی –> تغییرات لازم بر روی بینی با تکنیک های جراحی بینی –> بخیه زدن بینی

مراحل عمل بینی در اتاق عمل

مراحل بعد عمل بینی

پس از عمل بیمار باید مراقبت های بعد از عمل بینی را انجام دهد و در حد امکان از تحرک زیاد خودداری کند و سعی کند غذای نرم مصرف کند. ممکن است در نواحی اطراف چشم خود دچار کبودی شوید که این کبودی ها پس از مدتی از بین خواهد رفت. بعد از جراحی بینی به مدت ۱ الی ۲ ماه بر روی بینی خود چسب می زنید تا فرایند استحکام بینی به درستی انجام شود.

همواره دکتر سامی مشاوره های لازم را بعد عمل در اختیار بیمار قرار می دهد تا بیمار بتواند با رعایت آن ها مراحل موفقیت آمیزی داشته باشد. بیمار نیز بهتر است مراحل بعد عمل را نیز به درستی رعایت کند تا بتواند در این زمینه موفق باشد.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید