انواع بینی – دکتر سامی


بیماران با مراجعه حضوری و یا غیرحضوری از طریق سایت و کانال اینستاگرام از ما می پرسند از کجا بفهمیم نوع بینی ما چیست؟ دکتر سامی برای پاسخ به این سوالات راجع به انواع بینی ها ویدئوهایی را تهیه و تنظیم کرده اند و به تشریح کامل انواع بینی پرداخته اند. برخی از انواع بینی ها که در این ویدئوها آمده عبارتند از :

انواع بینی ها

  •  بینی پروجکت یا بینی برجسته :  نوک این بینی درازتر و با فاصله بیشتری از صورت قرار گرفته است. برجستگی بینی اگر خیلی زیاد باشد اصطلاحا به آن بینی پینوکیویی گفته می شود که یکی از پیچیده ترین انواع بینی ها می باشد. خیلی از بیمارها این مشکل را دارند ولی فکر می کنند بینی آنها استخوانی است درصورتی که بینی آنها پروجکت می باشد.
  • بینی افتاده : به بینی هایی که نوک آنها به سمت پایین آویزان شده. وقتی بینی به سمت پایین می آید پشت بینی قوز کاذبی نشان می دهد و فرم لب و دهان پیرتر دیده می شود. هر چه بینی سربالاتر باشد صورت جوان تر می شود. در عمل بینی این نوع بینی ها جزو خوش نتیجه ترین عمل می باشد البته به شرطی که جراح کار خود را بلد باشد و مکانیسم هایی که افتادگی بینی را ایجاد کرده بتواند خوب برطرف کند.
  • بینی کوتاه : بینی است که طول عمودی بینی نسبت به بقیه اجزای صورت کوتاه تر است. بیشتر به صورت مادرزادی و گاها با جراحی بد و ناموفق این اتفاق برای بیمار می افتد که بینی کوتاه باشد. اصلاح این نوع بینی سخت تر از انواع دیگر می باشد و اکثرا با جراحی بینی به نتیجه خوبی می رسند.
  • بینی گوشتی: یک بینی با پوست کلفت را بینی گوشتی گویند. البته این موضوع خیلی گسترده تر از این می باشد. باید بررسی شود ایرادی که باعث شده نوک بینی پهن و بزرگ دیده شود چیست؟ آیا این ایراد به غضروف بینی مربوط می شود یا به پوست بینی ؟

فیلم انواع بینی ها با توضیحات دکتر سامی

فیلم بینی پروجکت یا بینی برجسته – دکتر سامی

فیلم بینی افتاده

فیلم بینی کوتاه

فیلم بینی گوشتی

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید