تغییر نتیجه عمل بینی با گذشت زمان - جراحی بینی سال 85| دماغ عملی | بینی عملی

تغییر نتیجه عمل بینی با گذشت زمان

آیا بعد از سال ها نتیجه عمل بینی تغییر می کند؟

بسیاری از مراجعه کنندگان از آقای دکتر سامی می پرسند آیا بعد از سال ها نتیجه عمل بینی تغییر می کند؟ پاسخ دکتر سامی :

تغییر نتیجه عمل بینی با گذشت زمان

در جراحی های نوین بینی و چانه تکنیک های جراحی تغییر کرده است و جراحی زیبایی بینی به دو روش جراحی باز بینی و جراحی بسته بینی انجام می گیرند. در جراحی باز دید پزشک بیشتر بوده و جراحی دقیق تر انجام می گیرد البته ورم و کبودی بعد عمل بینی دیرتر بهبود پیدا می کنند اما بیمار دیگر نیازی به جراحی ثانویه بینی پیدا نمی کند.

در تکنیک های جدید جراحی بینی حتی برای بینی های گوشتی هم راه کارهای بسیار خوبی وجود دارد که نتیجه عمل بینی بعد از سال ها ثابت خواهد ماند. فقط بیمار باید در انتخاب جراح خود دقت کافی و حساسیت لازم را داشته باشد تا نزد بهترین جراح بینی عمل بینی را انجام دهد. یکی از سوالاتی که بیماران می پرسند این است که چگونه باید از بین این همه جراح بینی و چانه بهترین را انتخاب کنیم؟

فاکتورهای زیادی برای انتخاب بهترین جراح بینی وجود دارد اول بررسی این که تخصص دکتر معالج چیست و از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شده است؟ همان طور که می دانید داشتن تخصص گوش و حلق و بینی به جراح کمک بیشتری در جزئیات جراحی می کند. در این حیطه برخی از جراحان عمومی نیز اقدام به جراحی رینوپلاستی می کنند.

فاکتور مهم دیگر بررسی نمونه کارهای جراحی زیبایی بینی دکتر معالج و حتی در صورت امکان مصاحبه با اشخاصی که نزد آن جراح زیبایی بینی، بینی خود را عمل کرده اند بسیار راه گشاست برای این منظور ما چند مصاحبه از بیماران دکتر سامی به عمل آورده ایم که در انتهای مقاله قرار داده ایم.

فاکتور بعدی مشاوره حضوری نزد پزشک معالج است که با بررسی های دقیق ، دکتر بایدها و نبایدها را با بیمار خود مطرح می کند تا بیمار بتواند تصمیم درستی را بگیرد. یکی از مواردی که در بررسی دقیق از بیمار خواسته می شود انجام یکسری آزمایشات و گرفتن عکس از بینی از نماهای مختلف ،  قبل از عمل دماغ می باشد که پزشک معالج با مشاهده آزمایشات و عکس های بینی و تشخیص نوع بینی ، جراحی متناسب با آن بینی را انجام می دهد.

در زیر چند نمونه کار از دکتر سامی در زمینه جراحی بینی را مشاهده می کنید که پس از گذشت یک دهه هیچ تغییری در نتیجه عمل بینی مشاهده نمی شود.

تغییر نتیجه عمل بینی با گذشت زمان - جراحی بینی سال 1390

جراحی بینی دکتر سامی

تغییر نتیجه عمل بینی با گذشت زمان - از نمونه کارهای جراحی بینی دکتر سامی

نمونه کار جراحی بینی دکتر سامی

در زیر فیلم بعد از عمل بینی که از نمونه کارهای جراحی زیبایی بینی دکتر سامی می باشد را مشاهده می کنید که پس از گذشت ۱۳ سال نتیجه عمل بینی تغییری نکرده است و بیمار از جراحی انجام شده بسیار راضی می باشد.

در ادامه نیز تصاویری از نمونه کار عمل زیبایی بینی که در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر سامی انجام شده را می بینید همان طور که مشاهده می کنید بعد از گذشت تقریبا ۱۶ سال هیچ تغییری در نتیجه عمل بینی این خانم مشاهده نمی شود. ذکر یک نکته ضروری است و آن اینست که برای گرفتن نتیجه مطلوب از عمل بینی باید به نکات قبل و بعد عمل جراحی بینی و مراقبت های بعد از عمل توجه کافی شود و همه نکات باید به درستی انجام شوند.

عمل بینی سال 1386

عمل بینی دکتر سامی

جراحی زیبایی بینی که در سال 86 توسط دکتر سامی انجام شد

جراحی زیبایی بینی

آیا با گذشت زمان نتیجه عمل بینی تغییر می کند ؟ دکتر سامی

جراح بینی دکتر سامی

نتیجه عمل بینی بعد از گذشت 13 سال تغییری نکرد

جراح زیبایی بینی فتح سامی

برخی  بیماران از دکتر می پرسند آیا در سن بالا هم می توان اقدام به جراحی زیبایی بینی کرد؟

اگر بیمار از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشد در سن بالای ۶۰ سال هم می توان عمل جراحی زیبایی را انجام داد فقط به این نکته باید توجه شود که برای گرفتن یک نتیجه خوب و عالی از جراحی بینی، پوست بینی بسیار مهم می باشد و اگر در دستان یک جراح ماهر جراحی بینی در سنین بالا صورت پذیرد نتیجه عمل بینی تا سال ها می تواند ثابت و بدون تغییر بماند. در کلیپ زیر نمونه ای از جراحی زیبایی بینی پروجکت و پرحجم و کج در سن بالاتر که توسط دکتر سامی انجام گرفته است را مشاهده می کنید.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

دیدگاه ها
  1. معتمدی

    با درود میخواستم بپرسم چرا دایرکت رو جواب نمیدین خیلی ازافراد هستن که تهران نیستن وامکان مطب گردی ویا اینکه حضوری بیان مطب رو ندارن دایرکت رو لااقل برای اطلاع از هزینه جواب بدین .مرسی

    پاسخ دادن
    • دکتر سامی

      با عرض سلام و آرزوی تندرستی برای شما
      هزینه عمل بینی بستگی به نوع بینی و نوع عمل زیبایی که قرار است انجام بدهید متفاوت است. اگر امکان مراجعه حضوری ندارید می توانید با شماره های ۲۲۷۲۵۱۷۱ و ۲۲۷۲۵۱۹۵ تماس بگیرید. که به شما راهنمایی می کنند که احتمالا باید از بینی خود عکس بگیرید و برای دکتر ارسال کنید تا راهنمایی های لازم و مشاوره لازم را به شما بدهند.
      موفق باشید

      پاسخ دادن

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید