بهترین متخصص جراح بینی ترمیمی

بهترین متخصص جراح بینی ترمیمی

متقاضیان جراحی بینی درسطح جهانی بسیار زیاد می باشند. بعضی از اشخاص به علل گوناگون بعد از جراحی بینی ، مجبور به جراحی مجدد می شوند.

جراحی مجدد بینی یا دراصطلاح جراحی ثانویه بینی یک جراحی ترمیمی عمل بینی می باشد که بعد از جراحی بینی اولیه شکل می گیرد. اغلب زمانی نیاز به این جراحی می باشد که شخص از جراحی بینی درنوبت اول رضایت کافی نداشته و می خواهد برای جراحی ثانویه اقدام کند.لازم است بدانید که این جراحی نسبت به جراحی بینی اولیه هزینه عمل بینی بیشتری دارد، چون جراح زیبایی بینی بایستی تغییرات عمده ای را برای جراحی ثانویه انجام دهد و نیز لازم است که بازسازی ثانویه روی بینی صورت گیرد.

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی – دکتر سامی

علل جراحی بینی ترمیمی 

  • پهن بودن یا بزرگ بودن بینی
  • فاصله قابل توجه سوراخ های بینی
  • کجی تیغه بینی
  • اختلالات خشکی بینی و تنفسی
  • رضایت نداشن فرد از عمل اولیه بینی

زمان مناسب برای جراحی بینی ترمیمی چه وقتی است؟

برای جراحی ترمیمی بینی مناسب ترین زمان ۱۲ ماه بعد از جراحی بینی است، دلیل آن هم مشاهده نتایج بینی بعد از ۱۲ ماه می باشد.
بعد از گذراندن این مدت جراح تشخیص می دهد که لازم به جراحی بینی ترمیمی می باشد یا خیر. به گذشت این مدت زمان بعد از جراحی بینی زمان طلایی گفته می شود و اگر ایرادات جزئی بعد از عمل اولیه بینی مشاهده کردید حتما صبور باشید تا این مدت زمان سپری گردد و برای رفع مشکل بعد از یک سال اقدام کنید.

دکتر سامی جراح زیبایی بینی ، با مطلوب ترین حالت ممکن این جراحی را انجام می دهند. هر روزه افراد زیادی به ایشان مراجعه می کنند و متقاضی جراحی ترمیمی هستند.

جراحی ترمیمی بینی | دکتر سامی متخصص جراحی ترمیمی بینی

بهترین متخصص جراح بینی ترمیمی کیست؟

در کشور ایران و در شهر تهران جراحان بینی ترمیمی خوبی وجود دارند. دکترسامی یکی از بهترین جراحان ترمیمی بینی، با به کارگیری روش های نوین جراحی بینی این جراحی را انجام می دهند. جراحی ترمیمی بینی از عمل های بسیار سخت می باشد که احتیاج به جراح متبحر و با تجربه دارد.  بهترین جراح بینی ترمیمی از پیشرفته ترین اعمال در این عمل استفاده می کند ومعمولا تجارب زیادی در عمل های دشوار دارد. همچنین جراح بینی ترمیمی، پیش ازعمل عکسهای بیمار را قبل از جراحی اولیه مشاهده می کند. همچنین به منظور کسب اطمینان از سلامت جسمی بیمار، پرونده سوابق بیماری او را مطالعه و بررسی می کند. همچنین وی به نحوی جراحی ترمیمی بینی را انجام می دهند که بیماران ضمن رضایت کافی از جراحی ترمیمی خود، می گویند از اینکه جراحی اولیه خود را نزد ایشان انجام نداده اند پشیمانند.
از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید