درباره دکتر سامی


درباره دکتر سامی

درباره دکتر سامی

دکتر فتح سامی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران می باشد علاقه وافر وی به هنر طراحی ،نقاشی ومجسمه سازی ونیز عکاسی به گونه ای بود که  تا آخرین فرصتها ،برای شرکت در کنکور هنر بجای کنکور پزشکی مردد بود.حتی در دوران دبیرستان لابراتوار چاپ عکس  آماتوری درمنزل داشت که بیشتر فراغت خود را در آنجا مشغول چاپ عکس های آماتوری خود بود به هر روی در سال ۱۳۶۳ در کنکور پزشکی شرکت نمودوبا رتبه ۵۸ کنکور منطقه یک وارد رشته پزشکی دانشگاه تهران شد.وی در سال۱۳۷۱فارغ التحصیل و  پس از سه سال فعالیت بعنوان پزشک عمومی و گذراندن تعهدات تحصیلی در محرومترین نقاط کشور،رزیدنتی گوش و حلق و بینی در دانشگاه تهران و در بیمارستان ” امیر اعلم ” را آغاز نمود.

در سال ۱۳۷۸ موفق به فارغ التحصیلی از رشته گوش و حلق و بینی و دریافت ” گواهینامه تخصصی ” با رتبه اول در کل کشور شد و پس از آن  به اخذ “بورد تخصصی ” با رتبه سوم در کل کشور نائل گردید.

با توجه به درونمایه های هنری ، تجربه در اعمال جراحی زیبایی ، خصوصاَ بینی را از سال ۱۳۷۶ شروع کرد و از سال ۱۳۷۸ بطور حرفه ای و مستقل در بخش خصوصی مشغول فعالیت در زمینه جراحی زیبایی بینی و صورت گردید.

تلفیق تسلط علمی و توانمندی های هنری وی باعث شد که به سرعت جزو جراحان مطرح در زمینه جراحی بینی گردد. شهرت ویژه و علاقه خاص وی درترمیم بینی هایی است که توسط جراحان دیگر عمل ناموفق داشته اند.

جراحی بینی های شدیدا کج  و بینی های گوشتی  پیچیده که  کمتر جراحی حاضر به عملشان است نیزاز دیگر علل شهرت وی بوده است البته خود وی می گوید” مطمئنا در بینی های ساده استخوانی می توان نتایج حتی بهتری بدست آورد “ودر ادامه میگوید:” هر کس باید گوشه ای از کار را بگیرد گوشه سختش را هم ما میگیریم”.بسیاری ،حتی برخی ازهمکارانش ،وی را بهترین جراح بینی ایران میدانند ولی ایشان اعتقاد دارد که جراحی بینی کاری است هنری و علمی است در حال پیشرفت و در علم در حال پیشرفت بهترین معنایی ندارد.

اگرچه تا چند سال قبل دکتر سامی اکثر جراحی های زیبایی صورت را انجام می داد ولی هم اکنون  فعالیت خود رابطور اخص روی جراحی های بینی و پروتز چانه  متمرکز نموده واعتقاد دارد اعمالی را باید بپذیرد که در آنها مسلط تر باشد واعمالی را که در آنهابرتری خاصی ندارد بهتر است به همکاران دیگر وا گذارنماید ومعتقد است که هرچه جراح در زمینه کاری متمرکز تری کار کند توانمندی بالاتری کسب نموده وخدمت کامل تری ارائه خواهد نمود خصوصا درفیلد بینی که خود  دنیای  بی پایانی از ناگفته ها را در خود جای داده است.  دکتر سامی در سالهای متمادی فعالیتش مقالات علمی متعدد و چندین سخنرانی در کنگره ها و سمینار های مختلف ارائه نموده است.

در سال ۱۳۸۵ کتاب “جراحی زیبایی بینی و صورت” که حاوی اطلاعات جامعی در این زمینه برای عموم میباشد، را نگاشته که توسط این سایت بصورت  پی دی اف در قسمت کتاب راهنمای جراحی بینی قابل دانلود است و مطالعه کامل آن برای هر بیماری که تمایل به جراحی توسط دکتر سامی دارد ضروری است

دکتر سامی در کنار بزرگان جراحی بینی جهان دکتر سایمون ودکتر کنستانتیان


ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید