درامد جراح پلاستیک در ایران چقدر است - جراحی پلاستیک | درآمد جراح پلاستیک

به گزارش یک منبع موثق، با اینکه در کشور ایران نرخ بیکاری بسیار بالاست و تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان همچنان در پی یک شغل مناسب مرتبط با رشته خود هستند اما در این میان شغل های بسیار پردرآمدی هم هستند که درآمد آن ها نجومی است. که به ترتیب این شغل های پردرآمد عبارتند از: جراحی پلاستیک، فوتبال و دندانپزشکی.

به تازگی دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با ذکر این موضوع که در گزارش سال ۲۰۱۸ انجام مشاغل بانک جهانی، ایران با چهار رتبه افت درقیاس با گزارش سال ۲۰۱۷ ، در رتبه ۱۲۴ دربین ۱۹۰ کشور و نسبت به کشورهای سند چشم انداز، با دو رتبه افت در قیاس با سال پیش در مقام هجدهم از ۲۵ کشور جای گرفته است، همچنین اضافه کرد: ارتقاء زود هنگام دیگر کشورها و کندی اصلاحات در ایران، سبب اخذ رتبه نامناسب کشور در قیاس با سال پیش شده است.

به گزارش ایلنا، ارتقاء جایگاه رتبه جمهوری اسلامی ایران در گزارش انجام مشاغل از سال ۲۰۱۵ شروع شد؛ به‌ شکلی که جمهوری اسلامی ایران از مقام ۱۵۲در سال ۲۰۱۴ به ۱۱۸ در سال ۲۰۱۶ دست یافت که علت اصلی آن، ارزیابی در داده‌ها و اطلاعات بوده است. در ارزیابی های صورت گرفته درخصوص ایران فقط قسمتی از اشتباهات فاحش سال‌های پیش در فرستادن اطلاعات از سوی افراد غیرمسئول تعدیل گشته اند.

درامد جراح پلاستیک در ایران چقدر است؟

برای اینکه بتوانیم به پرسش های اذهان پرسشگر جوابی داده باشیم به سراغ عمل‌های زیبایی و مبالغ گاها عجیب و غریب آن می رویم تا یکی از علل درآمدهای بالای این شغل را متوجه شوید. مبالغی در گزارش آورده شده است از جانب یکی از جراحان متخصص زیبایی به تایید رسیده است و بسیار هم در کلان شهر تهران متداول است. مبالغ جراحی های زیبایی دامنه وسیعی دارند، به این دلیل که اشخاص بسیاری مشغول این کار می باشند و نمی شود یک هزینه واحدی را برای آن ها تعریف کرد، ولی باعنایت به رواج  جراحی بینی  بایستی این طور بیان کرد که جراحی های زیبایی، در مراکز آموزشی و دانشگاهی مبالغ کمتری دارد.

مبلغ نهایی که برای عمل زیبایی بینی می‌توان در نظر گرفت، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. لازم به ذکر است که قیمت جراحی پلاستیک با توجه به جراح متفاوت می باشد.

لینک های مرتبط

جراحی پلاستیک چیست

بهترین جراح بینی تهران

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید