بینی فانتزی یا طبیعی

بینی فانتزی یا طبیعی

این سوال بین افرادی که می خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند مطرح است “عمل بینی فانتزی انجام دهم یا عمل بینی طبیعی ؟ کدام بهتر است؟ ” در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی

اغلب کسانی که تمایل دارند جراحی بینی انجام دهند میان انجام عمل بینی طبیعی و عمل بینی فانتزی دو دل هستند تفاوت بینی فانتزی و طبیعی در حالت و نوع بینی می باشد باید به این مساله دقت کرد که پوست افراد با یکدیگر فرق دارند و این پزشک و جراح بینی است که مشخص می کند که با عنایت به پوست شما چه بینی با چه فرمی برای شما بهتر است. بینی های فانتزی و طبیعی باهم فرق دارند که تفاوت آن ها را به اختصار شرح داده ایم.

جراحی بینی فانتزی

  جراحی بینی فانتزی  یا به اصطلاح بینی عروسکی یکی از انواع جراحی بینی می باشد که بعضی از افراد می خواهند این جراحی را انجام دهند ، در اینجا به طور مختصر درباره جراحی بینی فانتزی توضیحاتی را آورده ایم:

کسانی که خواهان کوچک کردن بیش از اندازه طبیعی بینی می باشند توسط این عمل به مطلوبشان می رسند خوب است پیش از این که به زیبا کردن بینی بپردازیم احتیاط کنیم  تا بینی از لحاظ عملکردی دچار صدمه نگردد چون در بعضی اوقات زمانی که بخواهیم به بینی فرم فانتزی یا عروسکی بدهیم سبب اختلال می شود مثلا در صورتی که بخواهیم سوراخ بینی فرد را بیش از حد کوچک کنیم شخص دچار مشکل تنفسی می شود.

جراحی بینی طبیعی

بعضی ها دوست دارند علیرغم کسانی  که می خواهند جراحی بینی فانتزی انجام دهند تنها ایرادات بینی شان رفع شود، این افراد نمی خواهند که تغییرات عمده ای در ظاهر بینی آن ها پدیدار شود.
اغلب در جراحی بینی طبیعی میان بخش های گوناگون صورت تناسب بر قرار می باشد و تنها جراح با مستور کردن نواقص به زیبا تر شدن بینی شما کمک می کند در جراحی طبیعی حاصل عمل طبیعی می باشد و نزدیکان بیمار متوجه جراحی وی نمی شوند.

از طریق آدرس اینستاگرام ما می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح کنید.

کانال اینستاگرام دکتر شاهین فتح سامی - جراح بینی و چانه

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

ساعت کار مطب روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می باشد

22725195 - 021
22725171 -021
موبایل : ۰۹۱۲۸۱۷۸۸۹۵ با ما در ارتباط باشید